Music ♥

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Poniedziałku - I hate you .


Cześć :) 
nie pisze czesto bo wbrew temu co pisza anonimy nie spedzam całego dnia przed laptopem, a zajmuje sie moja córką dlatego notki sa raz na jakis czas i niestety beda jeszcze rzadziej, bo mala zaczyna chodzic i jest z niej mały łobuz :)
Dziś Paweł byl z nią u lekarza bo około  2msc Madzia ma non stop katar .
Testów alergologicznych jednak nie da sie zrobic bo jest za mała :)
Ale dostała ospamox bo ma bardzo zaczerwienione gardełko .
A my mamy drobne problemy, ale nie chce o nich tu pisać , mam nadzieję, ze wszystko sie wkrótce ułoży .

Na dzień dzisiejszy to wszystko , ide rozwiazac krzyzówki gdy mam chwile czasu dla siebie i czekam na meza z nowymi wiadomosciami .
3majcie kciuki !






Jesli masz ochote dodaj do obserwowanych , odwdziecze się :)
pytania na ask.fm/angelikarud

narazie :): *

1 komentarz:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć ! Mam na imię Angelika. Mam 20 lat i plany na przyszlosc, ktore mam nadzieje spelnie za jakis czas. Poza tym jestem szczesliwą matką i żoną z kompleksami z ktorymi walcze zawziecie. Zapraszam do mojego swiata i na photoblog.pl/magdalenka24 :)