Music ♥

wtorek, 7 maja 2013

1

założylam bloga - tak znowu :>
postaram sie pisac czesciej niz na poprzednim, pokusze sie tez o wiecej zdjec,
inspiracji, motywacji.
Mam konkretne cele do których bede dazyc, w sumie zaczelam juz ale na jakis czas przestalam, jak to ze mna :)
We znaki daje sie tez brak znajomych, jestem zamknieta w czterech scianach , ale jakos sobie z tym radze,
a moze po prostu sie przyzwyczailam.
Napisze coś innym razem, bo wlasnie czas mnie goni.


całujemy Was cieplutko z Madzią :*

a do tego bede dazyc, malymi krokami do celu :


czesc ! :>





2 komentarze:

  1. śliczne dwie kobiety :)
    buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super nagłówek! :)
    życze powodzenia w dążeniu do swoich celów! :*

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć ! Mam na imię Angelika. Mam 20 lat i plany na przyszlosc, ktore mam nadzieje spelnie za jakis czas. Poza tym jestem szczesliwą matką i żoną z kompleksami z ktorymi walcze zawziecie. Zapraszam do mojego swiata i na photoblog.pl/magdalenka24 :)