Music ♥

czwartek, 16 maja 2013

Inspiracje - dzieciaczki

Dziś nie mam w sumie o czym pisać, bo siedzimy w domku :)
zamówiłam spacerówkę na wypad nad morze, mam nadzieje ze mala bedzie chciała w niej siedzieć.
Notka bedzie dziś pełna inspiracji modowych dla dzieciaczków , dziś skupiam sie tylko na dziewczynkach , jutro chłopcy :>
wszystkie sa słodkie i taka stylówa mi odpowiada :D







 zdjecie nad i po - moje ulubione ;)









czekam az Madzia bedzie miała długie włosy .
To tyle.
Narazie :*


ps. dziekuje za ponad 1000 wyswietleń.

5 komentarzy:

  1. świetnie ubrane dzieciątka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre dzieciaczki na zdjęciu mają cudowne ubranka:)

    Zapraszam na konkurs:
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka koszula i krawat do stalowego lekko blyszczacego garnituru tak by pasowalo do niebieskiej sukienki partnerki ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja stawialabym na standart. biala kosula i krawat w kolorze sukienki. po co wydziwiac :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć ! Mam na imię Angelika. Mam 20 lat i plany na przyszlosc, ktore mam nadzieje spelnie za jakis czas. Poza tym jestem szczesliwą matką i żoną z kompleksami z ktorymi walcze zawziecie. Zapraszam do mojego swiata i na photoblog.pl/magdalenka24 :)