Music ♥

poniedziałek, 13 maja 2013

Ćwiczenia czas zacząć .

Cześć !
Dziś pisze tak póżno bo w ciągu dnia mam bardzo mały czasu .
Anonimowych ludzi to zdziwi ale ZAJMUJE SIĘ CÓRKA ! 

Przed chwilą znalazłam jeszcze ponad godzine czasu na cwiczenia , poniewaz P w domu a mała śpi .
Niestety tylko Chodakowska a dokładnie Skalpel i ABS Mel B . Jutro dorzucę do tego jeszcze Cardio Mel B - 15 minut. Dziś już padam na twarz.
Ale wyjezdzamy w Boże Ciało nad morze wiec mam przed sobą jeszcze sporo czasu a przy intensywnych treningach moze kilka cm zejdzie . :)

Poza tym kupiliśmy ostatnio matę do ćwiczeń , dzięki której się nie ślizgam na podłodze .


ja mam akurat różową .
z moją dietą też juz wracam do porzadku , nie było zle , 3małam się z nią ok , ale w ostatnim czasie pojawiło się kilka grzeszków . :)

Długi weekend spędzamy w Jantarze w pensjonacie Omega :)
tu macie link, mozecie poprzegladać zdjęcia :)
Mamy nadzieję, że pogoda nam dopisze . :)
Poza tym wie ktoś co możemy zwiedzić w poblizu Jantara ? :)

A jeszcze przed naszym wyjazdem szykuje się Komunia Św - Julii :)
ale o tym innym razem .
teraz spadam do łóżka, do moich skarbów.
3majcie się :*

1 komentarz:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć ! Mam na imię Angelika. Mam 20 lat i plany na przyszlosc, ktore mam nadzieje spelnie za jakis czas. Poza tym jestem szczesliwą matką i żoną z kompleksami z ktorymi walcze zawziecie. Zapraszam do mojego swiata i na photoblog.pl/magdalenka24 :)