Music ♥

środa, 8 maja 2013

co sie dzieje z tymi ludzmi?

Ostatnimi czasy na photoblogu i ask.fm dostawałam masę anonimowych, obrazliwych wiadomosci .
Wcześniej akceptowałam, teraz postanowiłam wszystko usuwać .
Jeśli ktoś ma problem ze mną, moją rodziną to dlaczego pisze mi to jako postac anonimowa ?
Czy nie mozna przedstawic sie imieniem i nazwiskiem?
Nie - ja sie nie boje porozmawiac twarza w twarz, ponieważ nie piszę anonimowo ,
a z anonimem z miłą checia porozmawialabym  ale znajac zycie nie bede miala takiej okazji, bo anonim jest mega odwazny.
Wkurzylo mnie jednak, ze ta osoba obraza rowniez moich znajomych i rowniez wysyła im anonimowe komentarze..
ale ok, wkoncu przyjdzie taki dzien ze ktos sie wkurzy i zadzwoni jednak na ta policje .


Zastanawiam sie co sie dzieje z tymi ludzmi? Jakie problemy musza miec ze soba, ze swoja głowa, zeby zyczyc komus smierci meza, dziecka, obrazac male niewinne dzieci, wyzywac kobiety od dziwek,puszczalskich...
Ktos musiał miec nudne i potworne zycie, ze ubliza ludziom w necie .
Moze psycholog rozwiazalby problemy anonima.
no cóż z dziewczynami podejmiemy decyzje co z tym robimy.
W koncu co 3 osoby to nie 1 . :)





buzka :*


2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Versatille Blogger Award, wszystko znajdziesz na moim blogu :D:D

    http://gleeur.blogspot.com/2013/05/sonecznie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz zauważyłam, że masz bloga!!! :)
    No tak- co trzy osoby to niejedna. Moja znajoma miała zapytać znajomego policjanta czy coś się da z tym zrobić, jak to wygląda od tzn, kuchni i czekam na jej odpowiedź.

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć ! Mam na imię Angelika. Mam 20 lat i plany na przyszlosc, ktore mam nadzieje spelnie za jakis czas. Poza tym jestem szczesliwą matką i żoną z kompleksami z ktorymi walcze zawziecie. Zapraszam do mojego swiata i na photoblog.pl/magdalenka24 :)